Hur får jag mina biljetter?
När du köper en biljett från oss kan du välja hur du vill få biljetten. Som en e-biljett, hem i brevlådan, till mobilen eller hämta själv hos ett TicnetOmbud. Leveranssätten kan skilja sig mellan olika evenemang, därför kan det ibland finnas evenemang som inte erbjuder alla leveranssätt.  Läs mer om de olika alternativen nedan:


TICKETFAST E-BILJETT

Vårt snabbaste och populäraste leveranssätt. Biljetten skickas via e-post som du skriver ut när det passar dig! Mer information finns här.

BREV
Vill du ha kvar känslan av att hålla i en ”gammal” vanlig biljett så kan du med fördel välja vårt alternativ brev, biljetterna kommer hem till dig i brevlådan inom 3-5 arbetsdagar. Har du ont om tid så välj hellre TicketFast eller mobilbiljett för att vara på den säkra sidan.

TICNETOMBUD

Hos våra TicnetOmbud har du möjlighet att hämta samt köpa biljetter. Vi har ca 90 ombud (klicka här). Arrangörerna kan ha olika regler vad gäller uthämtning, så läs noga vad som gäller för ditt evenemang.

MOBILBILJETT
Få din biljett som en länk i ett SMS. För att det ska fungera behöver du kunna surfa med din mobil. Läs mer här.

Skicka biljetter utomlands
Biljetter som bokats på ticnet.se skickas endast inom Sverige. Bokar du utanför Sverige välj om möjligt leveranssätt TicketFast e-biljett.